امام سجاد (ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی بررسی شیوه امامت امام‌سجاد(ع) پس از عاشورا عاشورا، ما کدام سمت ایستاده ایم؟
سرخط خبرها

پیکر مرحوم سیدجواد حجازی در حرم امام‌رضا(ع) تشییع و تدفین شد (۲۳ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۸۹۰۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
پیکر مرحوم سیدجواد حجازی در حرم امام‌رضا(ع) تشییع و تدفین شد (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج سیدجواد حجازی، پدر شهیدان والامقام جعفر و محمدباقر حجازی، صبح امروز (۲۳ تیر ۱۴۰۳)، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی (معاون‌اول قوه‌قضائیه)، سردار اسماعیل قاآنی (فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی (نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی (تولیت آستان قدس رضوی)، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور مشهد در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حاضران در این مراسم با ذکر صلوات و قرائت آیات قرآن کریم، یاد و خاطره این مجاهد انقلابی و پدر دو شهید را گرامی داشتند.

پیکر مرحوم حجازی پس از تشییع در صحن کوثر حرم مطهر رضوی، در رواق دارالعباده به خاک سپرده شد.

حاج سیدجواد حجازی از مبارزان برجسته انقلابی و از یاران دیرین امام‌خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که پس از عمری مجاهدت و پارسایی، در سن نودوچهارسالگی دار فانی را وداع گفت.

وی که به‌عنوان یکی از ارادتمندان حضرت‌رضا(ع) و خادمان مخلص آستان قدس رضوی شناخته می‌شد، در تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد کوشا بود و دو فرزند برومندش، شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی، در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->